Premis de Ficcions, l'aventura de crear històries

Tarda del 28 de maig. AVANT al migdia i cap a Barcelona sota un sol que esberla les pedres. Destí: CaixaFòrum. L'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC) celebra la seva festa de repartiment de premis de Ficcions, l'aventura de crear històries.
Aquest curs en Pol Carmaniu Bascompta de 1r de batxillerat B n'ha estat guardonat com a Finalista d'Honor amb la seva narració "L'ombra de la neu".
L'enhorabona, Pol!
No creieu que no té mèrit! És un premi a nivell de tots el Països Catalans. Hi han concursat 3726 nois i noies!
I també l'enhorabona a tots aquells que vau participar-hi amb les vostres històries i vau gaudir del plaer de crear-ne.
"L'ombra de la neu" la podeu llegir a continuació. Animeu-vos-hi!






