OBJECTIUS 

Definició dels objectius (específics, mesurables, realistes i temporals) a assolir una vegada identificades les necessitats, amb els indicadors i els criteris d’acompliment. 

 

PLANS D’ACCIÓ 

Establir una línia de robòtica a l’escola 

Formació continua del professorat 

Pla de benvinguda general a les famílies noves 

Seguretat i protecció 

Desplegament de la competència digital de l’alumnat 

Diversificació de les estratègies d’avaluació 

 

ACTIVITATS A DESENVOLUPAR

Descripció de les actuacions dissenyades per la Comissió d’Estratègia Digital per aconseguir els objectius, amb els indicadors d’execució (o abast) i de qualitat, i els seus criteris d’èxit.

 

 

 

PROPOSTA DE TEMPORALITZACIÓ DELS OBJECTIUS I DE LES ACTIVITATS

Cronograma o taula amb els objectius i les activitats i els períodes de realització.

 

PLANIFICACIÓ ANUAL I SEGUIMENT TRIMESTRAL

 

2022-2023

Un dibujo de una cara feliz</p>
<p>Descripción generada automáticamente con confianza baja Un dibujo de una cara feliz</p>
<p>Descripción generada automáticamente con confianza baja

EQUIP

 

EQUIP ESTRATÈGIA DIGITAL

 

 

 

 

 

PLA D’ACCIÓ 1:   Establir una línia de robòtica a l’escola

Responsable

Fredy Rubirola/Carles Prieto

Indicador

Treball de robòtica a cada curs de l’escola

Meta

100%

Valor assolit

 

Recursos

Econòmics (pressupost TIC TAC) i humans (formació en robòtica)

 

Accions

Responsable

Termini

Assoliment

Establir una línia de treball vertical de robòtica a l’escola

Fredy Rubirola /Carles Prieto

20-06-23

100%

Formació en novetats sobre robòtica educativa

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

Pressupostar el material necessari pel curs 23-24 de robòtica educativa

Fredy Rubirola

20-06-23

100%100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revisió trimestral 1

S’ha treballat en l’elaboració d’una proposta vertical per a treballar la robòtica a l’escola.

Revisió trimestral 2

S’ha elaborat una proposta vertical amb un pressupost inicial i el nombre de sessions a treballar pendent de presentar a l’Equip Directiu.

                 

 

PLA D’ACCIÓ 2:   Formació contínua del professorat

Responsable

Fredy Rubirola

Indicador

Oferir 4 píndoles formatives

Meta

100%

Valor assolit

 

Recursos

Sala informàtica, dedicació horària (migdies)

 

Accions

Responsable

Termini

Assoliment

Realitzar una píndola formativa en Sharepoint

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

Realitzar una píndola formativa en One Drive

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

Realitzar una píndola formativa en One Note

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

Realitzar una píndola formativa Portal del treballador

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

 

 

 

 

 

Revisió trimestral 1

No s’ha realitzat cap acció

Revisió trimestral 2

S’està elaborant la formació d’aquestes 4 píndoles formatives per poder-les realitzar al llarg del 3r trimestre.

                 

 

 

PLA D’ACCIÓ 3:   Pla de benvinguda digital per famílies noves

Responsable

Fredy Rubirola

Indicador

Realitzar un pla de benvinguda digital

Meta

100%

Valor assolit

 

Recursos

Pla benvinguda FCH

 

Accions

Responsable

Termini

Assoliment

-Elaborar un document informatiu per les famílies noves de l’escola

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

-Revisió i aprovació del pla de benvinguda digital per famílies

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revisió trimestral 1

S’ha elaborat un document de benvinguda digital per a les famílies noves

Revisió trimestral 2

 

                 

 

PLA D’ACCIÓ 4:   Seguretat i protecció

Responsable

Fredy Rubirola

Indicador

 

Meta

 

Valor assolit

 

Recursos

Treball realitzat prèviament

 

Accions

Responsable

Termini

Assoliment

-Redactar i revisar les normes d’ús dels recursos del centre

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

-Establir mecanismes per la seguretat digital, empremta digital i identitat digital dels alumnes.

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revisió trimestral 1

Pendent d’elaboració

Revisió trimestral 2

Pendent d’elaboració

 

 

                 

 

PLA D’ACCIÓ 5:   Desplegament de la competència digital de l’alumnat

Responsable

Fredy Rubirola

Indicador

 

Meta

 

Valor assolit

 

Recursos

Documents oficials pel desenvolupament de la competència digital

 

Accions

Responsable

Termini

Assoliment

-Desplegar la competència digital a Infantil i Primària

Dani Comas

20-06-23

100%

-Desplegar la competència digital a ESO i BTL

Carles Prieto

20-06-23

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revisió trimestral 1

No s’ha treballat aquest pla d’acció

Revisió trimestral 2

S’ha desplegat la competència digital per poder-la treballar de forma vertical a Infantil i Primària. S’està treballant per poder desplegar la competència digital a l’ESO.

 

 

                 

 

PLA D’ACCIÓ 6:   Diversificació de les estratègies d’avaluació

Responsable

Fredy Rubirola

Indicador

 

Meta

 

Valor assolit

 

Recursos

 

 

Accions

Responsable

Termini

Assoliment

Creació d'una taula en la qual es determini què ha d'assolir cada alumne/a cada cicle.

Fredy Rubirola

20-06-23

100%

Creació d'un document compartit per avaluar les concrecions de la competència digital amb tots els alumnes del curs

Fredy Rubirola

20-06-23

 

Crear una prova competencial digital interna per avaluació diagnòstica de l'alumnat a final d'etapa

Fredy Rubirola

20-06-23

 

Avaluar amb formularis Forms de correcció automàtica.

Fredy Rubirola

20-06-23

 

 

 

 

 

 

Revisió trimestral 1

No s’ha treballat aquest pla d’acció

Revisió trimestral 2

Les diferents proves d’avaluació estan en procés de reflexió