ACTIVITATS A DESENVOLUPAR
Descripció de les actuacions dissenyades per la Comissió d’Estratègia Digital per aconseguir els objectius, amb els indicadors d’execució (o abast) i de qualitat, i els seus criteris d’èxit.
PROPOSTA DE TEMPORALITZACIÓ DELS OBJECTIUS I DE LES ACTIVITATS
Cronograma o taula amb els objectius i les activitats i els períodes de realització.
|
PLANIFICACIÓ ANUAL I SEGUIMENT TRIMESTRAL
|
2022-2023 |
EQUIP |
EQUIP ESTRATÈGIA DIGITAL |
PLA D’ACCIÓ 1: Establir una línia de robòtica a l’escola |
||||||||
Responsable |
Fredy Rubirola/Carles Prieto |
|||||||
Indicador |
Treball de robòtica a cada curs de l’escola |
Meta |
100% |
Valor assolit |
|
|||
Recursos |
Econòmics (pressupost TIC TAC) i humans (formació en robòtica) |
|||||||
|
||||||||
Accions |
Responsable |
Termini |
Assoliment |
|||||
Establir una línia de treball vertical de robòtica a l’escola |
Fredy Rubirola /Carles Prieto |
20-06-23 |
100% |
|||||
Formació en novetats sobre robòtica educativa |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
Pressupostar el material necessari pel curs 23-24 de robòtica educativa |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100%100% |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
||||||||
Revisió trimestral 1 |
S’ha treballat en l’elaboració d’una proposta vertical per a treballar la robòtica a l’escola. |
|||||||
Revisió trimestral 2 |
S’ha elaborat una proposta vertical amb un pressupost inicial i el nombre de sessions a treballar pendent de presentar a l’Equip Directiu. |
|||||||
PLA D’ACCIÓ 2: Formació contínua del professorat |
||||||||
Responsable |
Fredy Rubirola |
|||||||
Indicador |
Oferir 4 píndoles formatives |
Meta |
100% |
Valor assolit |
|
|||
Recursos |
Sala informàtica, dedicació horària (migdies) |
|||||||
|
||||||||
Accions |
Responsable |
Termini |
Assoliment |
|||||
Realitzar una píndola formativa en Sharepoint |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
Realitzar una píndola formativa en One Drive |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
Realitzar una píndola formativa en One Note |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
Realitzar una píndola formativa Portal del treballador |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
||||||||
Revisió trimestral 1 |
No s’ha realitzat cap acció |
|||||||
Revisió trimestral 2 |
S’està elaborant la formació d’aquestes 4 píndoles formatives per poder-les realitzar al llarg del 3r trimestre. |
|||||||
PLA D’ACCIÓ 3: Pla de benvinguda digital per famílies noves |
||||||||
Responsable |
Fredy Rubirola |
|||||||
Indicador |
Realitzar un pla de benvinguda digital |
Meta |
100% |
Valor assolit |
|
|||
Recursos |
Pla benvinguda FCH |
|||||||
|
||||||||
Accions |
Responsable |
Termini |
Assoliment |
|||||
-Elaborar un document informatiu per les famílies noves de l’escola |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
-Revisió i aprovació del pla de benvinguda digital per famílies |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
||||||||
Revisió trimestral 1 |
S’ha elaborat un document de benvinguda digital per a les famílies noves |
|||||||
Revisió trimestral 2 |
|
|||||||
PLA D’ACCIÓ 4: Seguretat i protecció |
||||||||
Responsable |
Fredy Rubirola |
|||||||
Indicador |
|
Meta |
|
Valor assolit |
|
|||
Recursos |
Treball realitzat prèviament |
|||||||
|
||||||||
Accions |
Responsable |
Termini |
Assoliment |
|||||
-Redactar i revisar les normes d’ús dels recursos del centre |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
-Establir mecanismes per la seguretat digital, empremta digital i identitat digital dels alumnes. |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
||||||||
Revisió trimestral 1 |
Pendent d’elaboració |
|||||||
Revisió trimestral 2 |
Pendent d’elaboració |
|||||||
|
|
|||||||
PLA D’ACCIÓ 5: Desplegament de la competència digital de l’alumnat |
||||||||
Responsable |
Fredy Rubirola |
|||||||
Indicador |
|
Meta |
|
Valor assolit |
|
|||
Recursos |
Documents oficials pel desenvolupament de la competència digital |
|||||||
|
||||||||
Accions |
Responsable |
Termini |
Assoliment |
|||||
-Desplegar la competència digital a Infantil i Primària |
Dani Comas |
20-06-23 |
100% |
|||||
-Desplegar la competència digital a ESO i BTL |
Carles Prieto |
20-06-23 |
100% |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
||||||||
Revisió trimestral 1 |
No s’ha treballat aquest pla d’acció |
|||||||
Revisió trimestral 2 |
S’ha desplegat la competència digital per poder-la treballar de forma vertical a Infantil i Primària. S’està treballant per poder desplegar la competència digital a l’ESO. |
|||||||
|
|
|||||||
PLA D’ACCIÓ 6: Diversificació de les estratègies d’avaluació |
||||||||
Responsable |
Fredy Rubirola |
|||||||
Indicador |
|
Meta |
|
Valor assolit |
|
|||
Recursos |
|
|||||||
|
||||||||
Accions |
Responsable |
Termini |
Assoliment |
|||||
Creació d'una taula en la qual es determini què ha d'assolir cada alumne/a cada cicle. |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
100% |
|||||
Creació d'un document compartit per avaluar les concrecions de la competència digital amb tots els alumnes del curs |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
|
|||||
Crear una prova competencial digital interna per avaluació diagnòstica de l'alumnat a final d'etapa |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
|
|||||
Avaluar amb formularis Forms de correcció automàtica. |
Fredy Rubirola |
20-06-23 |
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
||||||||
Revisió trimestral 1 |
No s’ha treballat aquest pla d’acció |
|||||||
Revisió trimestral 2 |
Les diferents proves d’avaluació estan en procés de reflexió |
|||||||
|
|
|||||||